Ассортимент_1/2020
Например: упаковочное оборудование
Добавить компанию Вход
 
 

В Києві пройшов Фінал Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone

26.09.2019

В Києві пройшов Фінал Конкурсу молодих дизайнерів  New Fashion Zone

Експерти fashion індустрії, стилісти модних глянців, власники брендів і шоу-румів, головні редактори  ЗМІ  визначили найкращих серед 698 дизайнерів з 17 країн світу.
 

Фінал Конкурсу – це третій етап змагання, де 44 фіналістів Кастингу Конкурсу продемонстрували міжнародному журі свої навчальні колекції з шести луків.

 

Головним переможцем Міжнародного Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone стала Галина Васеніна з колекцією «На грані», номінація Men. Вона отримала професійну швейну машинку з автоматичними функціями від компанії Softorg і безліч інших призів.

 

«Своєю колекцією я хочу звернути увагу на проблему тварин, що вимирають, - каже дизайнер. – Більше 2500 видів тварин, птахів, риб і комах знаходяться на межі зникнення. Наша планета втрачає від 10 до 130 видів на день. Я бачу світ, в якому сучасна мода, створюючи прекрасні образи, буде піднімати соціально важливі питання для всього людства. Звертати увагу на важливі ідеї, які самостійно не можуть пробитися через тонни інформаційного сміття».

 

Ментор Галини Васеніна – Наталія Лук'янець, fashion insider, blogger, екс-головний редактор журналу «Ательє» відзначила, що колекція Галини несе глибокий соціально-екологічний підтекст. Над її створенням ретельно працювали, продумували всі деталі і навіть спеціально створювали музику.

 

Переможцями 10 номінаціях стали:

 

Номінація KIDS

 

1 место  – Соломко Яна (Київ).

2 место  – Казачинська Катерина (Київ).

3 место  – Гриценко Оксана (Суми).

 

Номінація  CASUAL

 

1 место  – Лук`яненко Ольга та Людмила Нацвлішвілі (Київ/Варшава).

2 место  – Колісніченко Олена (Київ/Казахстан).

3 место  – Бурлуцька Наталія (Харьків).

 

Номінація MEN

 

1 место  – Васенина Галина (Київ).

2 место  – Олейник Юлія (Київ).

3 место  – Витовщик Мирослава (Київ).

 

Номінація OUTERWEAR

 

1 место  – Климчук Анастасія, Уницька Оксана (Київ).

2 место  – Пошивайло Ірина (Обухів).

3 место  – Єлейко Маріанна (Київ).

 

Номінація NOT FOR MODELS

 

1 место  – Бурлуцька Наталія (Харьків).

2 место  – Водолазська Олена, Любов Озеруга (Київ).

3 место  – Лук`янова Ірина, Лук`янова Надія (Київ).

 

Номінація Z-GENERATION

 

1 место  – Огий Тетяна (Дніпро).

2 место  – Старостюк Таїсія (11 років, Бровари).

 

Номінація FASHION-TECH

 

1 место  – Постушна Юлія (Краматорськ).

2 место  – Бохан Олена (Кривий Ріг).

3 место  – Зубкова Ірина (Київ).

 

Номінація SUSTAINABLE FASHION

 

1 место  – Лук`янова Ірина, Лук`янова Надія (Київ).

2 место  – Гончарук Людмила (Київ).

 

Номінація SPORT-FASHION

 

1 место  – Іванова Євгенія (Бориспіль).

2 место  – Носенко Марина (Київ).

 

Номінація ART

 

1 место  – Селиверстова Єлизавета (Краків).

2 место  – Хруленко Ганна (Бориспіль).

3 место  – Скрипник Ганна, Ожередова Ксенія, Лакатош Діана, Желновач Анастасія (Харків).

 

Результатом роботи Burеau New Fashion Zone стала колаборація бренду Garnamama з дизайнером Поліною Кондратенко. На фіналі вони показали дитячу колекцію для тінейджерів Hello, Mr. Roy! Вона вже зовсім скоро буде представлена ​​на українському та європейському ринках.

 

Конкурс NFZ – це 5 років роботи, 5 конкурсів, 1678 заявок, 512 учасників, 217 фіналістів. Конкурс є центром розвитку молодих дизайнерів і дає можливість новим учасникам обмінятися досвідом, набути необхідних знань та продемонструвати своє бачення українським і зарубіжним експертам у сфері моди.

 

У цьому році в конкурсі показували свої роботи дизайнери з 17 країн: Україна, Казахстан, Узбекистан, Молдова, Німеччина, Данія, Польща, Китай, Чехія, Грузія тощо.

 

Крім того, на заході провели бізнес-форум «Україна – конкурентоспроможний гравець на світовому ринку Apparel & Textile». Спікери форуму (провідні експерти України, Німеччини, Канади), лідери fashion індустрії, великі українські підприємства легкої промисловості, поділилися успішними кейсами, реальним досвідом виходу і роботи на міжнародному ринку, прикладами масштабування бренду і роботи з міжнародними байерами.

 

Марія Терехова, керуючий партнер проекту New Fashion Zone зазначила: «New Fashion Zone Group – це майданчик для розвитку конкурентоспроможності фешн-продукту і креативного підприємництва. Ми фокусуємося на сталий розвиток, моді майбутнього і безперервному навчанні. Адже світ весь час змінюється і ринок моди разом з ним. У цьому році ми відвідали Францію, Німеччину, Данію та Канаду для стимулювання експорту. Збільшення продуктивності і якості фешн-продукту при оптимальній собівартості – фокус ринку на 2020 ».

 

Призовий фонд для фіналістів:

 

• Сертифікати на реєстрацію торгових марок, розробку зовнішньоекономічних контрактів від Адвокатського об'єднання «BIRES»;

• грошовий сертифікат на 10 000 грн від K.TEX на придбання преміум-утеплювачів і послугу стежки;

• грант на розробку стратегії просування бізнесу від «Будь в Ua»;

• сертифікати від UNMOMENTO і OSCAR;

• зйомки лукбука і розробку креативної стратегії від агентства Pump Me Agency;

• холодильник для вина і фінансовий внесок в розробку колекції від компанії «Бордо»;

• ювелірні прикраси від Art Vivace jewelry;

• сертифікати на навчання в «Академії Андре Тан», Tailors School, DonStream, «Центр Освіти та Туризму»;

• безкоштовну участь у регіональних тижнях моди;

• публікації в ЗМІ в профільних виданнях, розміщення в блогах провідних лідерів думок;

•  сертифікати на майбутні майстер-класи «Арт Академії сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі».

 

Переможець Конкурсу дизайнер Галина Васеніна отримала професійну швейну машинку з автоматичними функціями від компанії Softorg. А серед учасників Форуму розіграли сертифікат на навчання від «Львівської Бізнес школи УКУ» та сертифікат на Правовий аудит бізнесу від Адвокатського об'єднання «BIRES».

 

Досягнення наших дизайнерів, учасників конкурсу
 

NFZ – це платформа для реалізації можливостей, яка дозволяє зробити своє хобі бізнесом. Потрапити на Кастинг до конкурсу – це велике досягнення. Вже на відбірковому етапі в учасників з'являються корисні бізнес релейшенс: нові зв'язки і потрібні знайомства в fashion індустрії. Знаходяться партнери і створюються колаборації.

• Лілія Микитяк – переможниця 4 конкурсу 2018, випустила 4 колекції, відкрила корнер у мультибрендовому магазині в ЦУМі, бренд VONA.

• Ольга Любушкіна – фіналіст 3 конкурсу, працює креативним дизайнером найбільшого бренду і виробника чоловічого одягу Arber.

• Наталія Скудар – фіналіст 2018, розробила кілька колекцій для власних ТМ LeBoutique (чоловіча, жіноча, дитяча). Рівень продажів через маркет - плейс = 900 одиниць. Всього на 300 тис. грн.

• Ян Степаненко – фіналіст 2018 і переможець номінації АРТ, отримав фурор на UFW 2019 в рамках показів молодих дизайнерів.

 

Кейси працевлаштування та роботи дизайнерів з підприємствами країни

Запуск проекту Fashion Bureau (в 2018 р.) – платформа колаборацій молодих дизайнерів з брендами одягу і підприємствами легкої промисловості, з метою розробки дизайнерами капсульних колекцій для тиражного виробництва підприємствами.

• Олена Левинська і підприємство Актуаль / розробка жіночої колекції одягу.

• Наталія Скудар та LeBoutique / розробка чоловічої, жіночої, дитячої колекцій одягу.

• Галина Васеніна і Feеelings / розробка принтів для шкарпеток.


Інформаційні партнери Фіналу:

Генеральний медіа-партнер – канал 1+1.

 Партнери:  FashionTV, «Личный счет», DEFILE, Gossip, Burda Style, «Україна Молода», «Інформатор», WOWNOW.how, Brandsandtrends, PARMODE blog, інформагенція ITV, PRess Association UA, SEWING BUSINESS & FASHION, Радіио Культура, TuT-Ua.com, VTrendi.com.ua, «Інформбізнес», Офіс з просування експорту України.

Партнери і спонсори: Softorg, K.Tex, Unmomento и OSCAR, адвокатське об`єднання «BIRES», ювелірний дім Art Vivace jewelry, компанія «Бордо», проект «Будь в UA», «Львівська Бізнес Школа УКУ», «Арт академія сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі», Tailors School, «Академія Стилю і Дизайну Андре Тан», DonStream, «Центр Освіти і  Туризму», Pump Me Agency, Victoria Museum, Coca Cola, ресторанно-готельний комплекс «Вилла Вита».

 

 

Більше інформації про захід:

https://newfashion.zone/contest-final-19

 

Довідка про компанію

 

New Fashion Zone Group заснована у 2015 році. Компанія включає 3 напрямки діяльності. 1. NFZ - інноваційна платформа навчання та розвитку конкурентоспроможності, що об'єднала в професійне ком'юніті підприємства фешн і легкої промисловості.

2. New Fashion Zone Contest - стартап майданчик для креативних фешн-підприємців. Його мета - конкурентний фешн-продукт.

3. Торговий Дім NFZ - розвиває експорт і професійно закриває питання B2B продажів. Голова Правління - Марія Терехова. Засновники - Антон Рудич і Марія Терехова.

За більш детальною інформацією звертайтеся до PR-директора Наталії Толуб, 0679071045, tolubnata@gmail.com.