Например: упаковочное оборудование
Добавить компанию Вход
 
 

Сім секретів Сквари, чи як створити успішний бізнес від українського виробника теплового обладнання для сегменту HORECA Сквара

04.10.2019

Сім секретів Сквари, чи як створити успішний бізнес від українського виробника теплового обладнання для сегменту HORECA Сквара

Наприкінці 2016 року команда «Сквара» запустила новий проект: компанії вдалося створити революційний нагрівальний елемент з ккд 98% (проти 65-70% у звичайних електричних тенів), який став платформою для розробок теплового обладнання для сегменту HORECA. Успіх став можливим завдяки п’ятирічним дослідженням в області вуглецевих нагрівальних елементів. Другою передовою технологією був обраний індукційний нагрів.
 

Вуглецевий та індукційний нагрівальні елементи створили ідеальну пару, яка дозволяє мати значну економію електроенергії, в рази пришвидшити процес приготування їжі та перевести українську кухню на передові позиції на світовому ринку новітніх технологій.
 

Історія успіху  компанії «Сквара» зайвий раз доводить, що при потужній мотивації і розумних рішеннях навіть в таких складних умовах, які є в нашій країні, можливо створювати якісний продукт, який дозволяє у короткі терміни займати лідируючі позиції на ринку.
 

Сьогодні  Ігор Кияшко, власник ТМ Сквара, винахідник, інвестор, поділиться з вами своїми секретами, нехай вони стануть для вас натхненням на шляху прогресу та особистого розвитку.

 

1. Йди своїм шляхом

Ми пізнаємо цей світ, повторюючи дії та ідеї тих, кого вважаємо своїми лідерами. Спочатку це батьки, потім наші старші друзі, вчителі, наставники. Це повторення у певній мірі стає пасткою. Якщо ти робитимеш лише те, що хтось робив до тебе, ти не зможеш запропонувати світу щось нове. Якщо твоя продукція, ідеї матимуть вторинний характер, все, що тобі залишиться, це змагатися з конкурентами низькою ціною за аналогічний продукт. Хто має хоча б невеликий досвід у бізнесі, розуміє, що демпінг – це зло, яке веде до зменшення якості продукту за рахунок зниження витрат на його виробництво. Таким чином ти створиш бізнес, в якому будеш змушений постійно знаходитись у стресі, з низьким прибутком та постійними обмеженнями. Моя порада №1 – Звільни себе! Звільни свій розум, відкрий його для нових ідей, для нових концепцій.

Коли ми виводили на ринок наші індукційні плити, покриття ними українських ресторанів було не більше 10% (за результатом маркетингових досліджень). Більшість наших клієнтів вважали, що індукція – це одноконфорні плитки для кейтерингу. Також більшість дилерів мали стійкий стереотип, що українська продукція – це «дішман» низької якості з відсутнім сервісом та гарантією. Ми були змушені ламати, наче криголамом, цю кригу невігластва та меншовартості.

 

2. Вмій відстоювати свої цінності

В умовах дикого ринку, де кожен, хто продав хату у селі під Києвом, вважає себе бізнесменом, важко грати за світовими правилами цивілізованого суспільства. Коли на тренінгах ми говоримо про цінності бренду, більшість людей досі не сприймає це як щось серйозне, вважаючи їх черговим маркетинговим вивертом. Це велика помилка!

Саме цінності, які несе в собі бренд, формують атмосферу на підприємстві, сприйняття твого продукту, що врешті-решт веде до таких зрозумілих для більшості понять, як якість продукції або квартальні продажі.

Ми з самого початку прийняли непросте рішення боротися за ім'я українського виробника. Сьогодні наша продукція отримала схвальні відгуки в Америці, Європі, навіть в Африці та Аргентині. Ми іноді самі дивуємось, яка велика географія у нашого продукту, в кожній з цих країн люди, які презентують там наше обладнання, з гордістю розповідають про інновації та високу якість продукції, що виробляється на схилах Дніпра, у старовинному місті Києві.

Енергоефективність, екологічність, ергономіка. Ці три основи лежать у кожному нашому виробі. Чому? Бо ми не хочемо робити інакше. Ми так вирішили, і так сталося. У 2017 році ми провели дослідження: наша продукція за підсумками року зекономила нашим клієнтам та державі більше 15 млн грн у вигляді вартості електроенергії, яка була збережена. Знову питаю, чому? Бо ми хочемо, щоб наші діти жили у природних умовах, а не в постапокаліптичному сюрреалізмі.

Тому другий секрет – змагайся за те, в що віриш, і люди рано чи пізно оцінять твої зусилля.

 

3. Не заощаджуй на зарплатні спеціалістів. Наймай найкращих

Коли ми збирали команду для Сквари, виявилось, що в Україні серйозний дефіцит спеціалістів, які розуміються в технології індукційного нагріву. Більш-менш якась робота йде у металургії, але від кухні це дуже далеко. Тому було прийняте рішення винайняти спеціалістів високого класу з інших сфер діяльності, які будуть навчатись по ходу п'єси. До нас прийшли люди з космічної галузі, заводу Антонова, військової промисловості. Всі вони принесли свою культуру, свої наробки. Це дозволило нам зробити якісний ривок у дослідженнях. Я можу без зайвої скромності сказати, що сьогодні школа Сквари є однією з найпередовіших в Європі, а може, і у світі :). Звісно, нам це коштувало зарплат, які вдвічі перевищували пропозиції на ринку.

Наш третій секрет – інвестуй в передові технології, не заощаджуй на цінних кадрових ресурсах.

 

4. Відповідай своєму іміджу

Українці як ніхто, мабуть, обізнані, якими брехливими є цяцянки політиків. Але в бізнесі таке не проходить, тут люди голосують за твій бренд не папірцями, а реальними грошами, обдуривши їх один раз та другий, ти просто втратиш їх довіру та кошти.

Потрібен чіткий баланс у просуванні іміджу бренда та відповідальності компанії. Мало піару – про тебе ніхто не дізнається, забагато піару, який є неправдою – гарантоване банкрутство. Ринок ресторанного бізнесу в Україні – це таке маленьке село, в якому всі один одного знають, тому якщо хочеш щось сказати про себе, будь готовий кожного дня це доводити постійним докладанням зусиль. Або мовчи :)

 

5. Грай у команді

Початківці у бізнесі дуже часто приходять до хибного висновку, що краще робити все самому, мати особистий контроль над кожним процесом. Дійсно, створити ефективну команду дуже важко, а ще важче втримати цю команду від розпаду ну хоча б три роки. Але якщо ти виріс над собою і тобі вдалося зібрати цікавих та мотивованих людей навколо своєї ідеї, ти одразу відчуєш, що це зовсім інший рівень гри на ринку. В успішній команді утворюється особлива атмосфера, коли один одного надихають та підтримують. Контроль та депресивні методи керування стають не актуальні, бо фінансова мотивація, страх втратити роботу, заздрість та змагарство між колегами ніколи не замінять творчого натхнення, щирої радості від перемоги твоєї команди, щастя досягнутої мети.

Україна стоїть на шляху бурхливих змін, тому якщо ти хочеш бути успішним, такі поняття, як європейські цінності не мають бути для тебе порожнім звуком. Повага до Людини та створення комфортних умов для твоїх працівників є запорукою того, що успішні гравці не покинуть твою компанію в пошуках кращої долі на зборі полуниці у наших сусідів. Які з європейських цінностей будуть обирати твої підлеглі, залежить від твоїх рішень.

P.S. Якщо у тебе в команді опинився токсичний співробітник, не думай двічі, звільняйте його одразу (дружня порада).

 

6.Слухай клієнта

Сто років тому видатний психолог Карл Юнг впровадив термін колективного несвідомого. Ця концепція досі є передовою у маркетологів та рекламщиків: те, що знають всі, знає та каже кожен з загалу. Якщо перевести це на зрозумілу мову, людство має загальний інтелект, спільну душу. Коли ти обираєш бік виробника (продавця) будь-якої продукції, інша частина людства стає споживачем. Споживач має свою думку, свої прихильності, свої ідеї. Від тебе залежить, здатен ти почути того, від кого маєш намір отримати прибуток, або будеш жити у вакуумі власних поглядів. Всі ми є свідками того, як потужні бренди стрімко злітають на Олімп і так само стрімко падають долу. Чому так відбувається? Якщо ти перестав дослухатись до споживача, ти втрачаєш тренд, зворотній зв’язок. Ось ти досяг того, чого хотів, і це нікому не потрібно. Гроші йдуть за тим, хто чує.

 

7. Довіряйте собі, ніколи у собі не сумнівайтеся!

Ти можеш помилятись, але помилки не повинні впливати на твою самооцінку, кожна помилка – це чергова сходинка до твоєї мети. Ти єдина людина, яка завжди буде поруч з тобою, на яку завжди можна покластися, яка ніколи не зрадить.

Наприкінці процитую Євангеліє: «Люби свого ближнього, як самого себе». Всі твої шляхи починаються з любові до себе!

 

Сквара Інновації, ТОВ

07400, м. Бровари

вул. Лісова, 4

Відділ продажу:

тел. (097) 841 4543,

(044) 333 4334

E-mail: office.skvara@gmail.com

Сервісний відділ:

тел. (050) 4000 534

E-mail: servis.skvara.ua@gmail.com

https://skvara.biz