Например: упаковочное оборудование
Добавить компанию Вход
 
 

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

21.09.2021

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку власних торгових марок - український та зарубіжний досвід».
 

Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.
 

Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
 

Розподіл учасників за сферами діяльності виглядав так:

- виробники – 49%
- рітейлери – 22%
- суміжні галузі – 16%
- дистриб’ютори – 9%
- ЗМІ – 29%
 

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

- СЕО, генеральний директор – 18%
- національний менеджер – 12%
- керівник ВТМ – 11%
- комерційний директор – 11%
- менеджер із продажів – 11%
- директор з продажів – 9%
- директор з розвитку – 8%
- директор з маркетингу, маркетолог – 7%
- власник – 5%
- бренд-менеджер, продукт-менеджер – 5%
- керівник ЗЕД – 3%
 

Партнерами конференції стали компанії:

Офіційний партнер – MAY Україна

Партнер конференції – OKTO CLAY FACTORY

ІТ консалтинговий партнер - Слуно Україна

Водний Партнер – Экония

Инноваційний партнер – Vladi Toys

Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд ТМ Jamero

Трансформаційний партнёр – YouCoach

IT Партнёр – Спілка автоматизаторів бізнесу

Молочний партнер – ZINKA

Полиграфічний партнер – Паперовий змій

Партнер з дезінфекції – HEALER

Партнер конференції  - NEOSYSEM

Головний новинний партнер - Киев Медиа


Конференція відбувалася одночасно у двох тематичних залах.

У головному залі на початку конференції з привітальним словом до учасників виступив модератор Сергій Євтушенко, засновник роздрібної мережі «Червоний маркет».

Відкрив серію виступів Максим Машляковський, СЕО Foresight & Predictive Analitics. Він презентував огляд «Шлях споживача. Між брендами та ВТМ. Аналітика ВТМ». Спікер надав аналіз, що саме відбулося зі споживчими настроями протягом останніх місяців.

Спікер зазначив, що тенденція 2020 року, коли ВТМ зростали швидше, ніж ТМ, зберіглася і у 2021-му. Причому в Україні зростання відбувалося швидше, ніж в інших країнах Європи. Це пояснюється тим, що наша країна має одну з найнижчих часток ВТМ серед європейських держав.
 

Сесія в другому залі була присвячена Інноваціям і технологіям розвитку ВТМ.

Де були порушені важливі питання впливу новітніх технологій на процес створення успішних ВТМ.

Після вступу модераторки сесії Лесі Іванченко, заступниці генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш», слово взяв Юрій Кузьмяк, експерт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в рітейлі в Україні та за кордоном. Він представив доповідь «Рітейл та Private Label після COVID-19».

Спікер наголосив, що сучасні реалії поставили перед рітейлом нові виклики: потребу бути «креативними», експериментувати у діджитал та фізичних каналах для постійної розваги, створення клієнтського досвіду, інтеграція онлайн і офлайн каналів продажів тощо. Також він підкреслив, що фізичні магазини ще не сказали свого останнього слова –для них також вистачить місця на ринку, як театри, вони зможуть розважати людей, створюючи для них нові емоції та пригоди.
 

По закінченню сесії була влаштована дискусія за актуальним питанням «Рітейлер і постачальник: співпраця у сфері ВТМ – ризики, можливості та перспективи», під час якої на питання відповідали досвідчені фахівці: Лариса Синькова, директорка ТОВ «Модерн-Рітейл» РМ «Копійка», Максим П’ятаков, директор дирекції з управління громадським харчуванням WOG,  Марина Сергієнко, виконавча директорка ТОВ «Арітейл», мережа магазинів «КОЛО» та Руслан Дробот, керівних відділу продажів ТМ "Рута" (ПрАТ "ВГП")
 

По завершенню ділової часини Конференції, яка включала в себе виступи спікерів та 2 годинні переговори виробників і постачальників з представниками рітейлу, відбулося урочисте вручення Національних премій PrivateLabel-2021.
 

У відповідних номінаціях переможцями стали:

«Внесок у розвиток Private Label-2021» - АТБ-Маркет
«Внесок у розвиток Private Label-2021»  - АШАН
«Внесок  у розвиток товарної категорії» - супермаркет РОСТ
«Внесок  у розвиток товарної категорії»  -  МЕТРО
«Інновація року» - WOG
«Найкращий проект Private Label-2021» - VARUS
«Найкращий проект Private Label-2021»  - Магазини фірмової торгівлі Салтівського м’ясокомбінату 
«Відкриття року» - КОЛО
«Прорив року» - Копійка
«Найкращий проєкт ВТМ у фармгалузі» - мережа аптек D.S.
 

Заключна частина була відзначена спілкуванням учасників в неформальній обстановці під час щедрого фуршету та живої музики, яка допомогла учасникам розслабитися після напруженого робочого дня Конференції.
 

B2B Медіа-група TradeMasterGroup вітає учасників конференції з набутими знаннями та новими знайомствами.
 

Переслідуючи інтереси розвитку вашого бізнесу, зростання професійної майстерності, Ви можете приєднатися до будь-якого бізнес заходу, яке проводить TradeMasterGroup, і яке важливо для Вас в плані профілю та результативності. Ознайомитися з календарем наступних бізнес-заходів Ви можете на вебсайті компанії TradeMasterGroup https://trademaster.ua